W listopadzie 2024 roku Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One jako PR & Marketing Managerka Salestube. Odpowiada ona za realizację międzynarodowych strategii PR. W grudniu do agencji dołączył też Rafał Kaniecki, jako Paid Social & Partnerships Director.
Jak informuje agencja, PR & Marketing Manager spółki Salestube to nowo utworzone stanowisko w siedmioosobowym zespole PR Group One, na którego czele stoi Emilia Klepacka, Brand Reputation Director Group One. Dołączenie do zespołu Pauliny Lewandowskiej w tej roli związane jest z rozwojem agencji i rozszerzeniem jej działalności m.in. na rynki w USA oraz rynki z regionu Azji i Pacyfiku (APAC).
W nowej roli Paulina Lewandowska odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Do jej zadań należy tworzenie i realizacja międzynarodowych strategii PR oraz koordynowanie globalnych projektów komunikacyjnych. Wśród jej obowiązków jest także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami Salestube, takimi jak Google, Meta czy TikTok.
Lewandowska ma blisko 15-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i public relations. Przez osiem lat zajmowała się budowaniem wizerunku międzynarodowych marek w różnych branżach, m.in. farmaceutycznej czy heavy duty, gdzie odpowiadała za kierowanie działami PR i marketingu. Ostatnie cztery lata Lewandowska pracowała dla belgijskiej firmy z branży logistycznej, gdzie odpowiadała za zarządzanie międzynarodowym PR-em i komunikacją w 16 krajach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Ziegler Group, Majorel Polska, Wood-Mizer LLC czy Sirowa Group.
W grudniu do Salestube dołączył też Rafał Kaniecki. Jako Paid Social & Partnerships Director będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących media, technologię, dane i kreację, wdrażanie strategii rozwoju międzynarodowego, obsługę klientów w modelu hub and spoke, a także zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem paid social.
Kaniecki ma wieloletnie doświadczenie w rozwoju marek i obsłudze klientów, w tym również międzynarodowych. Od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Ma na koncie współprace z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oreal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, czy Colgate-Palmolive. Przez 10 lat pracował też dla gigantów technologicznych, takich jak Meta czy TikTok. (kn)