Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Paulina Litwinow z Filmoteki Narodowej do Polkomtela. ostatnio informowaliśmy o zmianach w filmotece narodowej. katarzyna koła-bielawska przejęła obowiązki pauliny litwinow , pełniącej dotychczas funkcję specjalisty ds. marketingu. teraz litwinow przechodzi do polkomtelu. w departamencie komunikacji marketingowej będzie odpowiadać za komunikację marki w mediach społecznościowych, w tym współtworzyć i realizować strategię prowadzenia kanałów social media. do jej zadań należy również planowanie komunikacji wizerunkowej i sprzedażowej w mediach społecznościowych zgodnie ze strategią marketingową oraz współpraca z agencją. w marketingu i mediach działa natomiast od 2010 roku, a z filmoteką narodową związana była od 2011 roku. najpierw pełniła funkcję specjalisty ds. promocji, a następnie, od marca 2016 roku, pracowała na stanowisku starszego specjalisty ds. marketingu. od maja 2016 roku jest również rzecznikiem prasowym i kierownikiem marketingu festiwalu dwa brzegi, z którym współpracowała już wcześniej. od 2015 roku prowadziła również program filmowy na antenie telewizji kino polska. jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na uniwersytecie warszawskim oraz filologii polskiej na uniwersytecie kardynała stefana wyszyńskiego. była trzykrotnie nominowana do protonów (protony 2015 – 4. miejsce; protony 2014 – 2. miejsce; protony 2013 – 6. miejsce). (ak).
Ostatnio informowaliśmy o zmianach w Filmotece Narodowej. Katarzyna Koła-Bielawska przejęła obowiązki Pauliny Litwinow, pełniącej dotychczas funkcję specjalisty ds. marketingu. Teraz Litwinow przechodzi do Polkomtelu.
W Departamencie Komunikacji Marketingowej będzie odpowiadać za komunikację marki w mediach społecznościowych, w tym współtworzyć i realizować strategię prowadzenia kanałów social media. Do jej zadań należy również planowanie komunikacji wizerunkowej i sprzedażowej w mediach społecznościowych zgodnie ze strategią marketingową oraz współpraca z agencją.
W marketingu i mediach działa natomiast od 2010 roku, a z Filmoteką Narodową związana była od 2011 roku. Najpierw pełniła funkcję specjalisty ds. promocji, a następnie, od marca 2016 roku, pracowała na stanowisku starszego specjalisty ds. marketingu. Od maja 2016 roku jest również rzecznikiem prasowym i kierownikiem marketingu Festiwalu Dwa Brzegi, z którym współpracowała już wcześniej. Od 2015 roku prowadziła również program filmowy na antenie Telewizji Kino Polska.
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Była trzykrotnie nominowana do PRotonów (PRotony 2015 – 4. miejsce; PRotony 2014 – 2. miejsce; PRotony 2013 – 6. Miejsce). (ak)