Z początkiem stycznia 2024 roku Paulina Trzaskowska awansowała w Coca-Cola Polska na stanowisko dyrektorki komunikacji korporacyjnej.
W nowej roli jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz brandową, w tym działania z mediami oraz konsumentami. Będzie także kierować projektem edukacyjnym skierowanym do młodych osób, dotyczącym AI i nowych technologii, który marka planuje zrealizować w tym roku.
Trzaskowska dołączyła do Coca-Cola Poland Services na stanowisko Communications Managerki w marcu 2022 roku. W dziale komunikacji marki obejmującym Polskę i kraje bałtyckie odpowiadała za całościową komunikację zewnętrzną firmy, w tym działania z mediami, konsumentami oraz klientami, a także komunikację wewnętrzną.
Przed dołączeniem do polskiego oddziału The Coca-Cola Company była związana z systemem firm Coca-Cola – przez trzy lata pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC. Odpowiadała przede wszystkim za relacje z mediami, konsumentami oraz rozwój nowych kategorii w porfolio marki, takich jak Costa Coffee czy alkohole premium. Ponadto kierowała rozwojem programu dla ambasadorów firmy na LinkedInie.
Wcześniej Paulina Trzaskowska pracowała w dziale komunikacji i marketingu Allianz Polska. Doświadczenie zawodowe zdobyła również agencjach PR takich jak Partner of Promotion i MSLGroup, gdzie realizowała działania z zakresu PR-u produktowego oraz CSR-u dla takich marek jak NIVEA, Raffaello czy Pernod Ricard. (mb)