Z końcem maja, po prawie 15 latach, Paweł Grabowski – dotychczasowy executive director w agencji ComPress – rezygnuje z pracy. „Powodem rozstania jest rozbieżność co do strategii przyjętej przez zarząd firmy” – tłumaczy PRoto.pl.
Grabowski, który na razie nie chce zdradzać swoich najbliższych planów zawodowych, tłumacząc, że po 15 latach „chce odsapnąć”, z public relations związany jest od 1998 roku. W agencji ComPress pracował od 1999 roku. Tworzył dział healthcare zajmujący się obsługą klientów z branży farmaceutycznej, którego został dyrektorem. Koordynował akcje edukacyjne, zmieniające postawy społeczne. Organizował m.in. akcję uświadamiającą skutki palenia tytoniu „Zawsze Bez Nikotyny”, kampanię „Zaszczep Zdrowie” czy kampanie „STOP rakowi szyjki macicy”i „Żółty Tydzień”.
Zajmował się także PR-em produktowym i relacjami z mediami, organizacją konferencji, zjazdów, szkoleń, przygotowywaniem strategii działań oraz doradztwem w sytuacjach kryzysowych. Współpracował m.in. z Telekomunikacją Polską, Renault Polska, RWE, GlaxoSmithKline, Bristol-Myers Squibb, Merck, Roche, Astra Zeneca. Od 2011 roku jako executive director wspierał zarząd w projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu planów strategicznych w firmie oraz obsługę klientów i rozwijanie nowych obszarów działań. Od 2001 roku czynnie zaangażowany w działalność Związku Firm Public Relations. Dwukrotnie zasiadał w Radzie Związku. Od 2012 roku członek Rady Etyki Public Relations.
Stanowisko executive directora w agencji ComPress nie zostało jak dotąd obsadzone. (es)