Paweł Kuskowski z końcem kwietnia 2020 roku rozstaje się z British Automotive Polska (BAP), które jest generalnym importerem Jaguar Land Rover w Polsce.
Kuskowski pełnił funkcję dyrektora marketingu i PR. Z firmą był związany od dziesięciu lat – w 2010 roku dołączył do działu marketingu BAP (wcześniej JLR Polska). W 2013 roku awansował na stanowisko Brand Managera marki Land Rover, a po dwóch latach poszerzył zakres odpowiedzialności o markę Jaguar.
W kwietniu 2016 roku, po zmianach w zarządzie spółki, Kuskowski objął stanowisko dyrektora marketingu i PR. Był odpowiedzialny za przygotowanie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej i PR, przy ścisłej współpracy z pionem marketingu europejskiej centrali Jaguar Land Rover. Przed dołączeniem do BAP przez dziesięć lat był dziennikarzem motoryzacyjnym.
Paweł Kuskowski nie informuje o swoich dalszych planach zawodowych. (mb)