piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościPaweł Sobczak przeszedł z PR Calling do InPlus Media

Paweł Sobczak przeszedł z PR Calling do InPlus Media

W grudniu 2023 roku Paweł Sobczak dołączył do agencji public relations InPlus Media. W roli Account Managera będzie odpowiadał za realizację projektów PR i contentowych dla firm z branży nowych technologii, a także angażował się w działania new business.

Sobczak zajmie się obsługą klientów takich jak m.in. Komputronik czy NTT Data.

Z branżą PR Paweł Sobczak jest związany od kilkunastu lat, specjalizuje się w obszarze IT oraz finansów. Ostatnio – przez dwa lata – był szefem zespołu Fin & Tech w PR Calling. Był odpowiedzialny za koordynację działań zespołu obsługującego takich klientów jak SoDA, Billenium, Braf.tech, BinarApps, Blulog, PayTel, PayU, Lendi, Crowdway (wsparcie komunikacyjne emitentów), Czysta3.vc, Vinci czy Platforma Detalistów. Realizował ponadto bieżące projekty i był odpowiedzialny za rozwój działu, przygotowywanie ofert oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Wcześniej był związany z Clue PR, gdzie zarządzał zespołem konsultantów i odpowiadał za komunikację produktową oraz korporacyjną dla klientów z branży fintech, IT, e-commerce, e-gambling i logistycznej. Współpracował wówczas z takimi markami jak PayPal, Krajowa Izba Rozliczeniowa, DHL Express czy Gerda/tedee.

Doświadczenie zdobywał też w Dfusion Communications, gdzie prowadził lub wspierał działania dla takich firm jak Uber i Uber Eats, Microsoft, OVH, SAS Insitute, Samsung oraz DPD. Pracował także w agencjach Synertime, Core PR, LinkPR czy Alert Media Communications.

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz socjologii w Collegium Civitas.

W InPlus Media Paweł Sobczak przejął zadania Krzysztofa Kozłowskiego, który niedawno odszedł z agencji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj