W kwietniu 2024 roku Paweł Wróbel dołączył do PZU, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych.
W nowej roli odpowiada za obszary marketingu, sponsoringu, prewencji, komunikacji korporacyjnej oraz wizerunku marki.
Wróbel był już związany z Grupą PZU w latach 2017-2020 jako dyrektor ds. wsparcia sprzedaży korporacyjnej.
Wcześniej pracował jako dyrektor zarządzający ds. marketingu i PR w Poczcie Polskiej i Ubezpieczeniach Pocztowych. Był także dyrektorem Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej oraz rzecznikiem prasowym Grupy Generali w Polsce.
Poprzednio przez siedem lat był związany z BRE Bankiem, gdzie przez dwa lata pełnił funkcję rzecznika prasowego, a przez cały okres pracy na różnych stanowiskach był odpowiedzialny za działania związane z PR-em, w tym komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Paweł Wróbel studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. (ao)