PayPal zadebiutował na dwóch nowych rynkach – serbskim i gruzińskim. Za działania komunikacyjne związane z wejściem PayPal do Serbii i Gruzji, w tym relacje z lokalnymi mediami oraz współpracę instytucjami rządowymi, w tym z gabinetem Premiera Gruzji i Ministerstwem Gospodarki Serbii, odpowiada agencja Clue PR.
Clue PR zajmie się PR-em produktowym w obu krajach, w tym komunikacją nowych funkcji aplikacji, relacje z mediami oraz PR-em korporacyjnym. „Wyzwaniem we wprowadzeniu marki PayPal na te dwa nowe rynki było sprostanie zainteresowaniu różnych stron i instytucji: zarówno serbskiej rodziny królewskiej, gruzińskiego premiera, poprzez kluczowe media, na blogerach skończywszy” – mówi Karol Świtała, managing partner agencji. Od teraz Clue PR odpowiada za komunikację PayPal w sumie w dziewięciu krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Finlandii, Grecji, Gruzji i Serbii. Umowa jest ważna do końca bieżącego roku, a projekt prowadzą Karol Świtała i Jean Ekwa. (es)