piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPaździernikowe awanse w 24/7Communication

Październikowe awanse w 24/7Communication

W październiku agencja 24/7Communication awansowała trzy osoby. Nikogo nie zastąpiły, a ich posady są nowo utworzone.

Marta Jechna (na zdjęciu głównym pierwsza od lewej strony) objęła stanowisko Account Directora. Kieruje obecnie pracą trzech zespołów (łącznie kilkanaście osób), których specjalizacjami są przemysł, energetyka, healthcare i technologie. Odpowiada za doradztwo i strategiczny rozwój komunikacji marek GE, ABB, Wielton, Toyota Manufacturing Polska, Siemens Gamesa, Warta, T-Mobile, Oknoplast, ING, Salony Agata i Sandoz. W 24/7Communication realizuje też projekty pro bono i pozyskuje nowych klientów. W agencji pracuje od 2014 roku (przed awansem obejmowała stanowisko Group Account Managera), a doświadczenie w PR-ze zbiera od ponad dekady. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i łączeniu jej z działaniami brandingowymi (także w zakresie marki pracodawcy), CSR-owymi czy komunikacją wewnętrzną.

Paulina Rucińska (na zdjęciu w środku) natomiast objęła stanowisko Junior Account Managera (awans z posady Senior Account Executive). W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne dla McDonald’s Polska. Zadania egzekucyjne ustąpią miejsca takim obowiązkom jak: tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, zarządzanie zespołem, wsparcie rozwoju biznesowego klientów, uczestnictwo w procesach przetargowych. Dotychczas w agencji współpracowała z markami McVitie’s, Bosch, Graal, Groupe SEB (Rowenta, KRUPS, Tefal), Papaya, Worldbox, Warsaw Sneaker Store i, jak wspomniano, McDonald’s. Specjalizuje się w komunikacji brandowej, digitalowej (influencer marketing i social media), projektach niestandardowych. Realizowała na Instagramie projekt „#witamywMcDonalds”, którzy otrzymał Złotego Spinacza 2018. W agencji pracuje od trzech lat, łącznie ma sześć lat doświadczenia w komunikacji, które zbierała m.in. w Departamencie Komunikacji Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

W październiku awansowała także Alicja Koptyńska, która objęła posadę Project Managera w wewnętrznym studiu produkcyjnym agencji. Koordynuje działania contentowe (grafiki, fotografie, wideo, strony www) m.in. dla McDonald’s, Orange, T-Mobile, Toyota Motor Manufacturing Poland, Alcon czy Sandoz. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj