„More than expected” – to nowe hasło Grupy PEKAES, które będzie widniało w logotypie marki, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą klienta ma pozycjonować spółkę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera – czytamy w materiale prasowym.
„Ponieważ Grupa PEKAES działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów” – mówi Maciej Bachman, prezes zarządu PEKAES.
Obecne logo:
Poprzednie logo:
Zmiana wizerunku marki została zaakcentowana także przez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe piktogramy.
„Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań” – wyjaśnia Joanna Więckowska, kierownik działu marketingu i komunikacji PEKAES.
Obecnie spółka pracuje nad stroną internetową, którą ma wkrótce zaprezentować. (pk)