Polski producent gier komputerowych – People Can Fly – przeszedł rebranding. Zmiany wprowadzono przy okazji zbliżającej się premiery najnowszej produkcji firmy – gry Outriders.
„Tworząc nową identyfikację PCF, staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach »Outriders Broadcast« pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny” – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.
Za rebranding odpowiada Mamastudio. Jak tłumaczy przedstawiciel firmy, Michał Pawlik, nowe logo zostało narysowane od nowa, jednak z zachowaniem poprzedniej formy. Postać lotnika została odwrócona dla zwiększenia dynamiki.
Stare i nowe logo
Jak tłumaczy Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny w People Can Fly, jednym z pretekstów do wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej była premiera „Otriders Broadcast” – comiesięcznego wydarzenia online, organizowanego przez wydawcę Square Enix, które odbywa się na kanale YouTube gry Outriders i platformie Twitch (pierwsza transmisja na żywo odbyła się 28 maja 2020 roku). Kmita dodaje, że jest to „nowatorski sposób prezentacji tytułu” w momencie, gdy wszystkie tradycyjne eventy zostały odwołane.
Czytaj także: Jak branża eventowa radzi sobie z koronakryzysem
People Can Fly przekazuje także, że niedługo zaprezentuje nową siedzibę firmy w Warszawie. (ak)