niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPeople Can Fly odświeżyło identyfikację wizualną

People Can Fly odświeżyło identyfikację wizualną

Polski producent gier komputerowych – People Can Fly – przeszedł rebranding. Zmiany wprowadzono przy okazji zbliżającej się premiery najnowszej produkcji firmy – gry Outriders.

People can fly

„Tworząc nową identyfikację PCF, staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach »Outriders Broadcast« pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny” – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.

Za rebranding odpowiada Mamastudio. Jak tłumaczy przedstawiciel firmy, Michał Pawlik, nowe logo zostało narysowane od nowa, jednak z zachowaniem poprzedniej formy. Postać lotnika została odwrócona dla zwiększenia dynamiki.

stare i nowe logo

Stare i nowe logo

Jak tłumaczy Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny w People Can Fly, jednym z pretekstów do wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej była premiera „Otriders Broadcast” – comiesięcznego wydarzenia online, organizowanego przez wydawcę Square Enix, które odbywa się na kanale YouTube gry Outriders i platformie Twitch (pierwsza transmisja na żywo odbyła się 28 maja 2020 roku). Kmita dodaje, że jest to „nowatorski sposób prezentacji tytułu” w momencie, gdy wszystkie tradycyjne eventy zostały odwołane.

Czytaj także: Jak branża eventowa radzi sobie z koronakryzysem

People Can Fly przekazuje także, że niedługo zaprezentuje nową siedzibę firmy w Warszawie. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj