niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPeople zmienia identyfikację wizualną

People zmienia identyfikację wizualną

Na początku listopada 2018 roku agencja pośrednictwa pracy People zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Modyfikacje wprowadzono przy okazji 20 urodzin firmy. Nowa identyfikacja ma podkreślić zmiany, jakie zaszły w firmie na przestrzeni lat oraz odświeżyć jej wizerunek.

Różne kształty umieszczone w nowym logo – jak czytamy w komunikacie prasowym – mają symbolizować dopasowanie się do specyficznych potrzeb pracowników oraz pracodawców.

„Gdy spojrzeliśmy na siebie zobaczyliśmy młodą firmę, która dorosła. Jasno zauważyliśmy, że jesteśmy już trochę inni niż kilka lat temu. Było to dla nas ważne odkrycie i stanęliśmy jak chyba każdy 19-latek przed koniecznością odświeżenia swojego wizerunku” – podkreśliła Lucyna Pleśniar, prezes agencji People. Dodała, że „organizacja dzięki całemu procesowi odkryła się na nowo, odkryła swoje potencjały przykrywane codziennością i złapała świeży oddech na kolejne 20 lat”.

Poprzednie logo

Oprócz logo zmieniła się również strona internetowa agencji. Zrezygnowano ze standardowej fotografii i zastąpioną ją ilustracjami przygotowanymi przez Igora Kubika, absolwenta ASP, który publikuje m.in. w Przekroju.

 „W People łączymy kandydatów i pracodawców. Nasz biznes opiera się na ludziach, którzy nie są dla nas anonimowi. Dlatego zdecydowaliśmy, że nie chcemy pokazywać na naszej witrynie zdjęć stockowych, zdjęć osób, których nie znamy. Zamiast tego pojawiły się fantastyczne ilustracje Igora, które w doskonały sposób oddają idee stojące za People” – skomentował Michał Janica, projektant strony.

Za zmianę czcionki w logotypie odpowiada graficzka Anna Wieluńska. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj