niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPepco czy KFC, czyli „zwykłe” marki lubiane przez klientów

Pepco czy KFC, czyli „zwykłe” marki lubiane przez klientów

W opracowanym przez KPMG zestawieniu „Top 100 marek w Polsce”, które jest częścią raportu „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim” znalazły się marki, „którym daleko do luksusu, ale wybijają się z masy konkurentów” – opisuje forbes.pl.

Jak czytamy, w raporcie KPMG znalazło się zestawienie stu marek, które w opinii polskich konsumentów oferują najlepsze doświadczenia klienckie. Okazuje się, że w zestawieniu znalazła się grupa „zwykłych” marek, które nie są kojarzone z luksusem czy innowacyjnością, a jednak często są przez klientów określane jako bardziej przyjazne niż wiele marek postrzeganych jako bardziej prestiżowe.

W branży hotelarskiej taką marką jest sieć Mercure. Jak czytamy, design tych hoteli oraz lifestyle’owy styl marki spodobał się Polakom. W handlu dobrze postrzeganą marką jest Pepco – sieć, która oferuje szeroki asortyment za niską cenę, ma przestronne sklepy w dogodnych lokalizacjach. Te czynniki właśnie przełożyły się na pozytywne postrzeganie amerykańskiej marki. Jak czytamy, podobną sympatię u klientów budzi Biedronka (która znalazła się w zestawieniu nieco wyżej). W przypadku obu marek konsumenci mają poczucie, że produkty są warte swojej ceny – czytamy. Wśród miejsc oferujących posiłki dobrze postrzegane jest KFC, które wyprzedziło swojego największego konkurenta – sieć McDonald’s. Jak czytamy, w opinii klientów KFC jest postrzegane jako nieco zdrowsze. Jednocześnie jest trochę tańsze. Co więcej, dla konsumentów ważne jest także, że KFC oferuje dostarczanie zamówień do domu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj