Na stronie sieci Pepco na Facebooku kilka dni temu pojawiła się nowa reklama marki. Film spotkał się z krytyką ze strony części odbiorców.
W reklamie kobiety są pytane o swoje talenty i każda z nich ma problem z udzieleniem odpowiedzi. Następnie na to samo pytanie odpowiadają ich bliscy. „Zawsze świetnie wygląda”, „Na pewno jest mistrzynią świata w dekorowaniu” czy „Uwielbia organizować Wigilię” – wyliczają przedstawieni w reklamie mężczyźni. Na koniec jeden z nich stwierdza: „Jeśli to nie są talenty, to ja nie wiem, co jest talentem”.
Pod postem zaczęły się pojawiać komentarze kobiet, które krytykują reklamę za to, że jest seksistowska i utrwala sterotypy. „Moim talentem jest odróżnianie reklam zwykłych od żałośnie seksistowskich, jak ta” – napisała pod postem jedna z kobiet. „A co wy na to że talent kobiet może wychodzić poza wachlarz cech potrzebnych w domu? Czy wasze umysły tego jednak nie ogarniają, ograniczone PEPCO?” – zapytała inna.
Źródło: facebook.com/PEPCOpl
Marka zdecydowała się w komentarzu odpowiedzieć na zarzuty internautek, jej argumenty nie wszystkich jednak przekonały.
Źródło: facebook.com/PEPCOpl
(pp)
Zdjęcie główne: facebook.com/PEPCOpl