PepsiCo Polska powierzyło K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. 1 lipca 2024 roku agencja poinformowała o wygranym przetargu.
Współpraca K+PR z producentem napojów i przekąsek obejmuje m.in. wsparcie strategiczne, komunikację kryzysową oraz działania media relations i pozycjonowanie ekspertów.
Agencja odpowiada też za pełne wsparcie komunikacji wewnętrznej PepsiCo, w tym realizację działań stałych, kampanii skierowanych do pracowników oraz współorganizację wydarzeń.
„Zależało nam na znalezieniu agencji łączącej sprawność operacyjną ze strategicznym spojrzeniem na komunikację, pozwalającym skutecznie i w przemyślany sposób angażować naszych kluczowych interesariuszy” – uzasadnia Julian Krzyżanowski, Corporate Affairs Manager w PepsiCo. „Na decyzję o wyborze K+PR wpłynęło również kreatywne i proaktywne podejście do komunikacji wewnętrznej oraz zdolność zapewnienia maksymalnej synergii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej” – mówi Magda Pyka-Steiner, Internal Communication & Culture and Engagement Manager w PepsiCo.
Z ramienia K+PR współpracą z PepsiCo Polska w obszarze komunikacji korporacyjnej zajmuje się zespół pod kierunkiem Jana Jasińskiego, Head of Corporate Practice. Działania z zakresu komunikacji wewnętrznej prowadzi z kolei zespół Sebastiana Kolędy, Head of EB and Internal Communication Practice. Wsparcie strategiczne zapewnia Michał Matusiewicz, Consulting Director. (mb)