PepsiCo rozszerzyło współpracę z agencją Questia Communications Management Consultants, która w ramach nowych obowiązków zajmuje się m.in. wprowadzaniem na polski rynek marki nachosów kukurydzianych Doritos. Współpraca ma charakter projektowy – rozpoczęła się w lipcu, a planowany czas zakończenia działań to przełom września i października 2018 roku. Questia odpowiada za wsparcie marki w zakresie obsługi PR-owej, w tym za współpracę z mediami, oraz pomoc w działaniach marketingowych.
Po stronie agencji projekt koordynuje Jacek Borowiec, Client Executive.
Questia rozpoczęła współpracę z PepsiCo w 2014 roku, kiedy agencja wygrała przetarg na obsługę korporacyjną oraz produktową firmy i do końca 2015 roku zajmowała się wsparciem jej w obszarze produktowym. W 2016 roku obsługę produktową przejęło Partner of Promotion, które zakończyło już współpracę z firmą. Obecnie Questia kontynuuje współpracę z PepsiCo w obszarze korporacyjnym, a od 2017 roku również w obszarze produktowym w ramach wybranych projektów. (pp)