W lipcu 2020 roku wystartowała nowa kampania CUK Ubezpieczenia – „Lubię Ubezpieczać”, za której realizację odpowiada Personal PR. W ramach współpracy projektowej agencja zajmuje się działaniai media relations (komunikacją akcji i promowaniem jej ambasadorów jako ekspertów z branży – wyróżniono najaktywniejszych i cieszących się zaufaniem agentów), komunikacją w wybranych mediach społecznościowych klienta (Facebook i LinkedIn), stworzeniem landing page’a i bloga kampanii.
W komunikacji akcji Personal PR wykorzysta m.in. stworzoną stronę internetową, na której pojawiają się artykuły eksperckie. W mediach społecznościowych, uruchomionych na potrzeby kampanii, publikowane są newsy z branży, informacje o szkoleniach i konferencjach, a także bezpłatne webinary. Jak tłumaczy agencja, finalnym punktem projektu ma być zbudowanie (wokół wykorzystywanych kanałów) zaangażowanej społeczności, której nadrzędną wartością będzie realne wsparcie, pozyskanie nowych partnerów do współpracy, a w dalszej perspektywie zainteresowanie ofertą potencjalnych klientów.
Ze strony Personal PR za działania na rzecz klienta odpowiadają Dominika Kamińska, Daria Kopczyńska i Karolina Matysek (każda obejmuje stanowisko Account Managera).
Współpracę rozpoczęto w marcu 2020 roku. Klienta pozyskano w wyniku konkursu. Umowę podpisano na rok. (ak)