W czerwcu 2024 roku Personal PR poinformowało o rozpoczęciu współpracy z PKP PLK. Agencja wraz z Euvic Media zostały wybrane przez spółkę do realizacji działań informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Personal PR odpowiada za relacje z mediami.
Przetarg, który wygrały dom mediowy Euvic Media w konsorcjum z Personal PR, dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektów realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Zaplanowany budżet na całość działań to 15 mln zł netto.
W ramach współpracy w 2024 roku realizowane będą działania mediowe obejmujące m.in. kampanię telewizyjną oraz VOD, promocję w mediach społecznościowych i internecie oraz publikacje w prasie ogólnopolskiej, regionalnej, lokalnej i branżowej.
Personal PR zajmie się działaniami z zakresu media relations.
Umowę zawarto na 29 miesięcy, czyli do czerwca 2026 roku.
W przetargu wzięło udział osiem agencji: Agencja Reklamowa FORMIND, Bringmore Advertising, Althermedia, konsorcjum: Euvic Media i Personal PR, Fabryka Komunikacji Społecznej, konsorcjum: Mastermind Media i LoveBrands Group, konsorcjum: Media Group i ITBC COMMUNICATION, konsorcjum: Partner of Promotion i Effective Media Solutions. (mb)