PERSPEKTYWA PR Studio Architektury Marki wygrało konkurs ofert, który został ogłoszony przez Ministerstwo Obrony Narodowej. Agencja ma dla ministerstwa przeprowadzić szkolenia z zakresu relacji z mediami i komunikacji społecznej. W konkursie startowało prawie trzydzieści agencji PR-owskich.
Studio przeszkoli oficerów prasowych poszczególnych rodzajów sił zbrojnych, wyższą kadrę dowódczą Sztabu Generalnego, Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej, a także kandydatów na attaché wojskowych.
Szkolenia mają dotyczyć m.in. praktycznej wiedzy o rynku mediów w Polsce i za granicą, prawa prasowego, tworzenia strategii komunikacji, formułowania i przekazywania kluczowych przesłań, przygotowania do rozmowy z dziennikarzem, a także zarządzania komunikacją w sytuacji kryzysowej. Większość czasu uczestnicy spędzą na ćwiczeniach i zajęciach warsztatowych. Studio Architektury Marki przeprowadzi do końca roku dziesięć szkoleń. (kk)