Jak się okazuje, influencerami mogą być nie tylko ludzie. Również zwierzęta promują różnego rodzaju produkty w mediach społecznościowych – czytamy na influencerdb.net. Serwis przeanalizował profile zwierząt na Instagramie i przygotował listę dziesięciu czołowych pet influencerów na całym świecie.
1. Jiffpom
Źródło: instagram.com/jiffpom/
Mały pomeranian jest wpływową gwiazdą znaną w Hollywood. Ma na Instagramie 6,7 mln obserwujących. Jak zauważa źródło, to więcej niż najpopularniejszy niemiecki influencer. Jiff wystąpił m.in. w teledysku do piosenki Katy Perry „Dark Horse” – czytamy.
2. Nala_cat
Źródło: instagram.com/nala_cat/
Nala to kotka adoptowana ze schroniska, którą na Instagramie obserwuje 3,5 mln osób. Promowała takie marki jak Friskies, Petfinder, PureVax, a nawet Persil – podaje influencerdb.net.
3. Itsdougthepug
Źródło: instagram.com/itsdougthepug/
Ten mops nie tylko wydał własną książkę w USA i Wielkiej Brytanii, ale ma nawet własny sklep – czytamy. Ma na swoim koncie występy u Jimmiego Fallona czy w Good Morning America, a jego fanką jest m.in. Demi Lovato – zauważa źródło.
4. Tunameltsmyheart
Źródło: instagram.com/tunameltsmyheart/
Tuna to pies rasy chiwennie o dość niespotykanym wyglądzie. Ma na Instagramie aż dwa konta, z czego główny profil jest obserwowany przez 1,9 mln osób. Drugie konto o nazwie Thetravelingtuna, które ma 72,7 tys. followersów, jest poświęcone podróżom. Tuna współpracował z takimi markami jak Petfinder, Zappos, Petsmart i The Body Shop – czytamy na influencerdb.net.
5. Juniperfoxx
Źródło: instagram.com/juniperfoxx/
Juniper i Fig to lisy, które mają na Instagramie 1,8 mln obserwujących. Tempo wzrostu profilu tych lisich influencerów wynosi 3,9 proc. – zauważa źródło.
6. Iamlilbub
Źródło: instagram.com/iamlilbub/
Lil Bub to kotka o zabawnym i uroczym wyrazie pyszczka. Jak czytamy na influencerdb.net, promowała między innymi Petfinder, Halo Food, Gildię Miotu, Stainmaster oraz Persil.
7. Loki_the_wolfdog
Źródło: instagram.com/loki_the_wolfdog/
Loki ma prawdopodobnie na swoim koncie współprace z największymi markami spośród wszystkich pet incluencerów – sugeruje źródło. Promował takie marki jak Toyota czy Mercedes-Benz. Według narzędzi analitycznych serwisu influencerdb.net Loki ma „wysokiej jakości obserwatorów”, co czyni go atrakcyjnym partnerem do współpracy.
8. Venustwofacecat
Źródło: instagram.com/venustwofacecat/
Venus to kotka, która ma połowę pyszczka rudą, a drugą połowę – czarną. Co więcej, ma również oczy w innych kolorach: zielonym i niebieskim. Promuje marki dla zwierząt domowych, jak Litter Genie, Petfinder czy Litterbox i angażuje się we współprace z innymi kocimi influencerami – czytamy.
9. Prissy_pig
Źródło: instagram.com/prissy_pig/
Prissy i Pop to dwoje prosiąt z Florydy. Ich codzienne życie śledzi na Instagramie 681 tys. obserwujących. Fani Priscilli i Poppletona mogą sobie kupić akcesoria z ich podobiznami: koszulki, bluzy czy kubki. Jak podaje źródło, kiedy świnki nie są aktywne na Instagramie, to uczęszczają do zwierzęcej szkoły.
10. Mr.Pokke
Źródło: instagram.com/mr.pokee/
Mr Pokke to najmniejszy ze wszystkich pet influencerów. Jeż i jego właściciel współpracują z takimi markami jak Paul Hewitt, Diffeyewear i Daniel Wellington. Narzędzia analityczne wykorzystywane przez źródło wskazują, że tempo wzrostu popularności Mr Pokke’a wynosi 5 proc., a grupa docelowa konta jest „wysokiej jakości”. (pp)