niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPeugeot przedstawia nowe logo

Peugeot przedstawia nowe logo

Marka motoryzacyjna Peugeot pod koniec lutego 2021 roku zaprezentowała nowe logo, które ma „podkreślać jej osobowość i charakter”. Nowy znak to tarcza z głową lwa.

Nowe logo

Jak wyjaśnia marka, od 1850 roku jej logo zmieniało się dziesięć razy. Ostatnio – w 2010 roku. Za każdym razem w logo pojawiał się znak lwa. W komunikacie czytamy, że nowe logo ma być „doskonalsze”, „bardziej prestiżowe” i „bardziej eleganckie” od poprzedniego.

Poprzednie logo

Peugeot tłumaczy, że jest marką „obdarzoną mocą i działająca instynktownie, na podobieństwo będącego jej symbolem lwa”. Marka zwraca też uwagę na działania modernizacyjne podjęte w ostatnich latach, takie jak elekryfikacja czy podnoszenie klasy modeli. Jak informuje Peugeot, zmiany te mają swój dalszy ciąg w unowocześnianiu wizerunku. Nowy logotyp marki ma być „uosobieniem tego, co Peugeot robił wcześniej, co robi obecnie i co zamierza robić w przyszłości”.

„Nowe logo otwiera wrota do całego ekosystemu marki, który nie ogranicza się do samej identyfikacji wizualnej. Jest wyrazem bardziej dogłębnej zmiany. Zmiany postawy, zmiany stan umysłu i zmiany stylu życia” – informuje marka w komunikacie.

Poza zmianą logo marka na początku 2021 roku wprowadziła nowy Peugeot 308, a także zaprezentowała nową stronę internetową, która ma być „salonem online” – ma być prosta i intuicyjna, a także umożliwiać klientom przejście przez całą procedurę sprzedaży.

Peugeot rozpoczął także pierwszą od dziesięciu lat globalną kampanię pod hasłem „The Lions of Our Time”. Celem akcji ma być zachęcenie obecnych i potencjalnych klientów marki do „przejęcia kontroli nad najcenniejszym dobrem, jakim jest czas”. W tym, by był to „czas najwyższej jakości, pełen bogatych doświadczeń” mają odbiorcom pomóc samochody marki.

Peugeot wprowadza też na rynek kolekcję lifestyle’ową obejmującą odzież, galanterię skórzaną, akcesoria modowe, akcesoria elektroniczne, zastawę stołową, papeterię, opakowania czy miniatury samochodów.

Nową identyfikację przygotowało Peugeot Design Lab, studio projektowe marki. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj