piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPGNiG Obrót Detaliczny tworzy departament marketingu. Dyrektorem Maciej Szalaty

PGNiG Obrót Detaliczny tworzy departament marketingu. Dyrektorem Maciej Szalaty

Maciej Szalaty został dyrektorem nowo utworzonego departamentu marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny. Departament zastąpił funkcjonujące dotąd biuro komunikacji i sponsoringu oraz biuro marketingu. Jego funkcją będzie wsparcie biznesu.

W ramach powstałego w maju departamentu marketingu utworzono działy marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział PR i CSR.

Maciej Szalaty poprzednio, od 2010 roku, był związany z grupą Carlsberg, gdzie jako marketing manager odpowiadał za biznes marek m.in. Carlsberg, Kasztelan. Wcześniej pracował również w firmie Mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do Senior Brand Managera. Jest absolwentem prawa UMK w Toruniu i Executive MBA na Dominican University. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj