Krajowa Rada Drobiarstwa rozpisała przetarg na kampanię promującą gęsinę w Polsce. To pierwsza tego typu akcja organizowana przez instytucję branżową, choć – jak zapewnia PRoto.pl Leszek Kawski, dyrektor generalny KRD – nie ostatnia. Do ostatniego etapu przetargu zakwalifikowano pięć agencji, na realizację projektu przeznaczono 2,5 miliona złotych. Wczoraj – 22 lipca – miało miejsce przesłuchiwanie oferentów. Decyzja co do zwycięzcy zostanie podjęta najprawdopodobniej w poniedziałek, 26 lipca.
Wybrana agencja ma odpowiadać za wytworzenie świadomości konsumentów na temat mięsa gęsiego, a w efekcie doprowadzić do zwiększenia jej spożycia.
Kampania ma mieć miejsce w listopadzie i grudniu, tak, by wiązać spożywanie mięsa gęsiego z takimi uroczystościami jak dzień św. Marcina oraz Boże Narodzenie. (kk)