sobota, 21 grudnia, 2024

Piernikowy PR

W dzisiejszej Rzeczpospolitej Monika Janusz-Lorkowska przekonuje, że świąteczne pierniki są doskonałym gadżetem PR-owskim, a dla cukierników istotnym źródłem dochodów.

Przez wiele lat wyrób pierników nie był zajęciem dochodowym. Zmieniło się to po 1989 roku, kiedy do cukierników zaczęły zgłaszać się agencje reklamowe i public relations, w celu zamówienia oryginalnych prezentów świątecznych dla swoich klientów, relacjonuje autorka.

Dziś gadżety promocyjne w formie pierników są bardzo popularne, szczególnie w okresie świątecznym. „Od września do grudnia dosłownie nie wychodzimy z pracowni”, mówi Monika Jędrzejowska, właścicielka firmy piernikarskiej. Natomiast producentka piernikowych gadżetów Teresa Bilska, dodaje, że realizuje nie tylko bożonarodzeniowe zamówienia. Po pierniki ślubne, imieninowe, czy znaki zodiaku zgłaszają się do niej klienci polscy i zagraniczni.

Na łamach artykułu producenci korzennych specjałów chwalą się także, że zamówić u nich można ciastka dowolnego kształtu i rozmiaru, a nawet te przypominające logo lub budynek firmy. W tym celu zatrudnia się ślusarzy i plastyków, którzy przygotowują specjalne formy do produkcji wyjątkowych zamówień. Piernik promocyjny może być ozdobiony dowolnym, kolorowym napisem z lukru, elegancką zawieszką lub dekoracyjnym pudełkiem, relacjonuje autorka tekstu. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj