W serwisie YouTube rusza właśnie kampania edukacyjna pod hasłem „Konopie są dobre”, którą organizuje serwis DobreKonopie.pl we współpracy z agencją Moon Dog PR. Jej celem, oprócz informowania o leczniczych i przemysłowych aspektach tych roślin, jest obalanie mitów na ich temat.
„Ludzie wciąż wrzucają do jednego worka wszystkie gatunki konopi. Boją się na przykład, że całkowicie przecież legalne i niemające właściwości psychotropowych konopie siewne wywołają u nich efekt odurzenia. Bardzo niewiele wiedzą też o dobroczynnych właściwościach tej rośliny, która po latach zapomnienia na szczęście wraca także do naszych, polskich jadłospisów i domowych apteczek” – mówi Ewa Melania Gryt, tłumacząc ideę kampanii edukacyjnej.
Jak czytamy w informacji prasowej, Gryt nazywana jest „pierwszą damą polskich konopi”. Założyła jeden z pierwszych w Polsce sklepów internetowych i stworzyła markę DobreKonopie.pl. Zainicjowana przez nią kampania edukacyjna ma odpowiadać między innymi na pytania, jakie są gatunki konopii, jakie właściwości ma ta roślina oraz czy każdy typ zawiera THC.
Pierwszy z serii filmów opublikowano w serwisie YouTube. DobreKonopie.pl i Moon Dog PR planują zapraszać do następnych odcinków gości, którzy są ekspertami w medycynie holistycznej czy suplementacji.
(mp)