Bramkarz reprezentacji Polski i Arsenalu Londyn Wojciech Szczęsny został nową twarzą marki Pepsi. Prezentacja odbyła się na stadionie Legii – jego sponsorem również jest Pepsi.
Wizerunek Szczęsnego pojawi się na puszkach, reklamach i plakatach Pepsi. Pierwszą akcją, w której zostanie wykorzystany, będzie loteria promocyjna o wartości nagród sięgającej 17 milionów złotych. Będzie ona promowała nie tylko napój, ale także markę Lays. Jak zaznaczył w trakcie spotkania manager ds. promocji Pepsi, po raz pierwszy zdecydowano się na wspólne promowanie tych dwóch marek należących do PepsiCo.
Koncern promuje się poprzez sport od 14 lat. Co roku markę promują nowi piłkarze. W tym roku poza Wojciechem Szczęsnym twarzami Pepsi zostali Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres, Frank Lampard, Sergio Aguero i Jack Wilshere.
Z koncernem od wielu lat współpracuje agencja United PR, która była organizatorem spotkania. (ks)