środa, 22 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPiłki sposobem Havas Chicago na promocję samobadania piersi

Piłki sposobem Havas Chicago na promocję samobadania piersi

O kreatywności Havas Chicago mogliśmy usłyszeć już wcześniej. W lipcu 2016 roku pisaliśmy o nietypowym sposobie odbywania stażu w agencji. Praktykanci m.in. biwakowali i tym samym zbierali pieniądze na zorganizowanie obozów dla dzieci. Teraz agencja włącza się promocję samobadania piersi w ramach Miesiąca Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness Month), wykorzytsując lateksowe piłki. Pisze o tym adweek.com.

Źródło: Facebook/Havas Chicago

W ramach kampanii #CheckYoSelf, mającej na celu nauczyć kobiety i mężczyzn samobadania piersi, Chicago Havas przygotowało specjalny pokój (jego ściany zostały wykonane z przezroczystego materiału pleksi), który wypełniło dużymi piłkami przypominającymi piersi. Za każde użycie hashtaga agencja ma przekazać pieniądze na FAB-U-WISH i The Pink Agenda, organizacje non porfit prezenterki Giuliany Rancic – podaje źródło.

Co więcej, na oknach siedziby agencji przy 36 E. Grand Avenue umieszczony został napis: „Piersi. Zagraj z nami. Sprawdź swoje. #CheckYoSelf”. W ten sposób agencja zachęca po prostu do zabawy, przyjemnego spędzenia czasu – czytamy.

„Ta instalacja powstała po to, by wywołać reakcje. (…) Chcieliśmy zrobić coć odważnego i zabawnego – wykorzystując naszą kreatywność do przekazania ważnej wiadomości. Jeśli możemy przypomnieć choć jednej kobiecie czy mężczyźnie, by badać się raz na miesiąc, będziemy zadowoleni” – powiedział Ecole Weinstein, Group Creative Director w Havas Chicago.

Działania rozpoczęły sie 4 pażdziernika i potrwają do końca miesiąca.

To nie pierwszy raz, kiedy agencja zachęca do samobadania piersi. W lisopadzie 2015 roku na oknach swojej siedziby zamieściła hasło: „dziewczyny topless, sprawdźcie!”. Po wejściu, odwiedzający, zmaiast nagich kobiet, mogli zobaczyć czarne manekiny, na których znajdowały się takie informacje jak: 70 proc. przypadków raka piersi jest wykrywanych dzięki samobadaniu – informuje adweek.com. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj