Pinterest otrzymał certyfikat bezpieczeństwa marki od Trustworthy Accountability Group (TAG), czyli organizacji, która działa na rzecz zwiększenia zaufania i przejrzystości w reklamie cyfrowej przez zwalczanie działalności przestępczej w internecie. O uzyskaniu certyfikatu serwis pisze na swoim blogu.
„Staramy się celowo tworzyć pozytywne środowisko i rozwijamy to zaangażowanie przez współpracę z organizacjami reklamowymi, aby dostosować się do oczekiwań branży” – zaznacza platforma.
Odznaczenie może być pozytywnym sygnałem nie tylko dla samego Pinteresta, lecz także dla marek reklamujących się na platformie lub uwzględniających jej wykorzystanie w działaniach marketingowych w przyszłości.
„Osiągając status TAG Brand Safety Certified, Pinterest wykazał zaangażowanie w ochronę swoich partnerów i użytkowników, stosując najlepsze praktyki branżowe chroniące przed niewłaściwym umieszczaniem reklam i innymi zagrożeniami bezpieczeństwa marki” – skomentował Mike Zaneis, CEO TAG.
By otrzymać certyfikat, Pinterest musiał spełnić rygorystyczne normy: wszystkie umowy dotyczące reklam cyfrowych muszą być zgodne z zasadami bezpieczeństwa marki TAG, wszystkie przychodowe transakcje są sprawdzane za pomocą list włączania i wykluczania, zgodnie z definicją w umowach dotyczących reklamy cyfrowej, a zasady i procedury minimalizujące ryzyko nieprawidłowego umieszczania reklam są jasno udokumentowane. Jak czytamy, może to obejmować m.in. personel, narzędzia i/lub technologię wykorzystywane do przeglądania i oznaczania treści jako bezpiecznych dla marki. (mb)