niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPinterest z certyfikatem bezpieczeństwa marki

Pinterest z certyfikatem bezpieczeństwa marki

Pinterest otrzymał certyfikat bezpieczeństwa marki od Trustworthy Accountability Group (TAG), czyli organizacji, która działa na rzecz zwiększenia zaufania i przejrzystości w reklamie cyfrowej przez zwalczanie działalności przestępczej w internecie. O uzyskaniu certyfikatu serwis pisze na swoim blogu.

„Staramy się celowo tworzyć pozytywne środowisko i rozwijamy to zaangażowanie przez współpracę z organizacjami reklamowymi, aby dostosować się do oczekiwań branży” – zaznacza platforma.

Odznaczenie może być pozytywnym sygnałem nie tylko dla samego Pinteresta, lecz także dla marek reklamujących się na platformie lub uwzględniających jej wykorzystanie w działaniach marketingowych w przyszłości.

„Osiągając status TAG Brand Safety Certified, Pinterest wykazał zaangażowanie w ochronę swoich partnerów i użytkowników, stosując najlepsze praktyki branżowe chroniące przed niewłaściwym umieszczaniem reklam i innymi zagrożeniami bezpieczeństwa marki” – skomentował Mike Zaneis, CEO TAG.

By otrzymać certyfikat, Pinterest musiał spełnić rygorystyczne normy: wszystkie umowy dotyczące reklam cyfrowych muszą być zgodne z zasadami bezpieczeństwa marki TAG, wszystkie przychodowe transakcje są sprawdzane za pomocą list włączania i wykluczania, zgodnie z definicją w umowach dotyczących reklamy cyfrowej, a zasady i procedury minimalizujące ryzyko nieprawidłowego umieszczania reklam są jasno udokumentowane. Jak czytamy, może to obejmować m.in. personel, narzędzia i/lub technologię wykorzystywane do przeglądania i oznaczania treści jako bezpiecznych dla marki. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj