W środę 1 września 2021 roku znana piosenkarka Beata K. została zatrzymana podczas jazdy samochodem po spożyciu alkoholu. Jak opisuje serwis finanse.wp.pl, powołując się na informacje Pudelka, kobieta miała około dwóch promili alkoholu w wydychanym powietrzu.
O sprawie zrobiło się głośno w czwartek, 2 września. Tego dnia koncern Coca-Cola, który w tym roku współpracował z wokalistką Bajmu, odniósł się do jej zachowania.
Beata K. w kwietniu 2021 roku została ambasadorką marki Coca-Cola, wzięła także udział w kampanii reklamowej jednego z produktów. Jak podkreśla biuro prasowe koncernu, współpraca z piosenkarką zgodnie z planem zakończyła się w lipcu.
„Pragniemy podkreślić, że jako Coca-Cola nie akceptujemy jakichkolwiek przejawów łamania prawa ani zachowań, które mogą narażać na niebezpieczeństwo innych. Z całą stanowczością potępiamy jazdę po spożyciu alkoholu” – podkreśla w komunikacie biuro prasowe Coca-Coli.
Sama artystka w czwartkowe popołudnie opublikowała w mediach społecznościowych przeprosimy. „Kochani, przepraszam wszystkich. Wiem, że Was zawiodłam. Z całego serca żałuję tego, co się wczoraj wydarzyło. Bardzo się tego wstydzę. Wiem, że muszę ponieść konsekwencje tego, co się stało. Jestem na to gotowa” – napisała na Facebooku i Instagramie. Pod postami wyłączona została możliwość zamieszczania komentarzy. Wcześniej pod innymi wpisami gwiazdy internauci licznie wyrażali swoje oburzenie jej postępowaniem.
Źródło: instagram.com/beatakozidrak
Aktualizacja 07.09.2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów w zaledwie sześć dni od 1 września 2021 r., kiedy wokalistka została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln. Najwięcej treści odnotowano na Twitterze, Facebooku i Instagramie – wynika z danych IMM.
(mb)