Były PR Manager stadionu PGE dołączył do agencji i objął w niej stanowisko Account Directora. Do jego obowiązków będzie należeć: rozwój strategiczny agencji, obsługa jej kluczowych klientów i pozyskiwanie nowych. Glinkowski ma też rozwijać sieć kontaktów agencji, zarówno sportowych, jak i biznesowych.
Piotr Glinkowski jest specjalistą z zakresu komunikacji i marketingu sportowego. Od 2014 r. był PR Managerem stadionu PGE Narodowy i odpowiadał także za media relations i komunikację kryzysową imprez, które się tam odbywały. Wciąż poszukiwana jest nowa osoba na to stanowisko.
Pracował też w 2016 r. jako PR Manager Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej EHF Euro 2016. Od 10 lat jest też związany z polskimi mediami informacyjnymi: Polskim Radiem Wrocław, TOK FM, RMF FM i TVN 24.
Glinkowski jest kolejną osobą, która wzmocniła zespół Arskom Group. W ostatnim czasie do agencji dołączyli Marcin Pawul, Krzysztof Panowicz, Krystian Grzelak i Jakub Żurawski. (mp)