Z końcem października 2021 Piotr Żaczko rozstaje się z OPPO. Od maja 2019 roku pełnił nowo utworzoną funkcję PR Managera producenta smartfonów. Odpowiadał za budowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy, zajmował się także influencer relations i kontaktem z mediami jako rzecznik prasowy.
Żaczko nie informuje jeszcze o swoim nowym miejscu pracy.
Do OPPO Żaczko przeszedł z T-Mobile Polska – pracował tam niemal dziesięć lat, w ostatnim czasie na stanowisku głównego specjalisty, i odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego, zajmował się też m.in. projektami wizerunkowymi (T-Mobile Fashion i Pomoc Mierzona Kilometrami), sponsoringowymi (także tymi dotyczącymi gamingu) czy e-PR-em. Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stanisława Wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów z public relations w Szkole Głównej Handlowej.
Zadania Piotra Żaczki w OPPO przejmie Robert Sierpiński, który zostanie starszym specjalistą ds. PR. Sierpiński w lutym 2021 roku zaczął pracę jako specjalista ds. PR marki. Sierpiński w branży PR pracuje od ośmiu lat. Przed dołączeniem do OPPO pracował w studiu komunikacji Hear You. Wcześniej natomiast doświadczenie zdobywał w agencjach Hill+Knowlton Strategies i Havas PR, gdzie realizował projekty dla takich marek jak Samsung, Microsoft, Nokia, Spotify i Orange Polska. Był także koordynatorem ds. PR w HBO Polska i był współodpowiedzialny za komunikację kanału. Przez dwa lata pracował też w RTB House.
Robert Sierpiński
(mb)