Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Piotr Żaczko przeszedł z T-Mobile do OPPO, pokieruje działaniami PR w Polsce. piotr żaczko od maja 2019 roku pracuje na nowo utworzonym stanowisku pr managera marki oppo polska. zajmie się budowaniem i realizacją strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. będzie odpowiadał także za influencer relations i kontakt z mediami jako rzecznik prasowy marki. ma raportować do mo zhang, brand managera oppo polska. do nowego miejsca żaczko przeszedł z t-mobile polska, gdzie pracował niemal dekadę (ostatnio na stanowisku głównego specjalisty) i odpowiadał za komunikację pr dla segmentu konsumenckiego. przez ostatnie trzy lata przygotowywał strategie i realizował działania pr dla wszystkich produktów b2c. zajmował się też m.in. projektami wizerunkowymi (t-mobile fashion i pomoc mierzona kilometrami), sponsoringowymi (także tymi dotyczącymi gamingu) czy e-pr-em. wprowadzał także witrynę korporacyjną sieci oraz tworzył i prowadził jej oficjalny profil na twitterze. jest absolwentem uniwersytetu kardynała stanisława wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów z public relations w szkole głównej handlowej. jak informuje biuro prasowe t-mobile, na chwilę obecną obowiązki żaczki zostały rozdzielone na wszystkich członków zespołu. (mp).
Piotr Żaczko od maja 2019 roku pracuje na nowo utworzonym stanowisku PR Managera marki OPPO Polska. Zajmie się budowaniem i realizacją strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Będzie odpowiadał także za influencer relations i kontakt z mediami jako rzecznik prasowy marki. Ma raportować do Mo Zhang, Brand Managera OPPO Polska.
Do nowego miejsca Żaczko przeszedł z T-Mobile Polska, gdzie pracował niemal dekadę (ostatnio na stanowisku głównego specjalisty) i odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego. Przez ostatnie trzy lata przygotowywał strategie i realizował działania PR dla wszystkich produktów B2C. Zajmował się też m.in. projektami wizerunkowymi (T-Mobile Fashion i Pomoc Mierzona Kilometrami), sponsoringowymi (także tymi dotyczącymi gamingu) czy e-PR-em. Wprowadzał także witrynę korporacyjną sieci oraz tworzył i prowadził jej oficjalny profil na Twitterze.
Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stanisława Wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów z public relations w Szkole Głównej Handlowej.
Jak informuje biuro prasowe T-Mobile, na chwilę obecną obowiązki Żaczki zostały rozdzielone na wszystkich członków zespołu. (mp)