Na stronie internetowej dziennika Polska ukazał się artykuł Mariusza Staniszewskiego na temat planów i strategii zmiany wizerunku Prawa i Sprawiedliwości. Jak pisze autor, z mediów mają zniknąć kojarzone dotąd z rządami PiS twarze np. posła Gosiewskiego, które utrudniają pozyskiwanie niezdecydowanego elektoratu, zniechęconego do partii. Do komisji śledczej w sprawie afery hazardowej Jarosław Kaczyński ma zamiar wybrać posłów, którzy nie budzą negatywnych skojarzeń.
Zmianie ma też ulec wizerunek prezesa, który od tej pory będzie się wypowiadał tylko w sprawach kluczowych i ważnych dla państwa. Z jego wypowiedzi ma zniknąć emocjonalność i mają się one odnosić tylko do Donalda Tuska. Autor artykułu pisze, że do zmiany strategii zainspirowały polityków PiS-u analizy jakie dostarczyły dla tego ugrupowania „firmy tworzące wizerunek”.(mk) Czytaj więcej
Czy zachęcić do popierania PiS-u ma kolejna reklama tej partii w formie kreskówki atakującej PO? Jak podał Dziennik.pl, tym razem partia Jarosława Kaczyńskiego na cel wzięła „aferę hazardową”. Najnowszy spot PiS-u nosi nazwę „Hot spot Platformy, czyli jednoręki bandyta” i pokazuje byłego szefa klubu PO Zbigniewa Chlebowskiego, jako „jednorękiego bandytę”, czyli automat do gry, relacjonuje portal.
Zobacz filmik