niedziela, 12 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPiwo sposobem na lepsze wyniki firmy

Piwo sposobem na lepsze wyniki firmy

Jak zaznacza na blogu agencji Shift Communications Christopher Penn, jeśli miałby wybrać jedną uniwersalną radę na 2014 rok, byłoby nią piwo. A dokładniej spożywanie go przy integracji PR-owców z działami handlowymi i marketingowymi.

„Informatycy nie rozmawiają z marketingowcami. Marketing i PR mają oddzielne działy. Agencje PR nie rozmawiają z agencjami reklamowymi” – zaznacza Penn. W efekcie informatycy pracują nad projektami dla produkt managerów, które są totalnie oderwane od badań marketingowych, marketerzy tworzą treści, które przyprawiają PR-owców o ból głowy, a dział reklamy wydaje pieniądze na zbędne projekty, bo nie mają danych z działu marketingu.

W takiej sytuacji z pomocą może przyjść piwo. Oczywiście nie chodzi o alkohol sam w sobie, tylko o integrację poszczególnych działów firmy. Zwykłe wyjście na piwo po pracy może przyczynić się do lepszej współpracy działów. Jak dodaje Penn, nieformalne spotkania mogą dać więcej korzyści, niż spotkania formalne. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj