niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPKO BP bez Majewskiego

PKO BP bez Majewskiego

Szymon Majewski zmienił wizerunek banku, spełnił swoją rolę. Teraz może odejść – podsumowuje Tomasz Bartnik w gazecie Express Bydgoski. PKO BP rozpocznie nową kampanię reklamową, ale w spotach nie zobaczymy już dotychczasowej gwiazdy.

Jak czytamy, decyzja o zakończeniu współpracy była wspólna. „Nie wierzę w długoletnie współprace. Wtedy obie strony mogą na tym nie skorzystać. Nie chciałbym być postrzegany tylko jako twarz banku” – dodaje Szymon Majewski.

Dzięki zaangażowaniu popularnego satyryka do reklamy, bank zaczął być postrzegany jako przyjazna i nowoczesna instytucja. „Reklamy na bardzo wysokim jak na polskie banki poziomie, zarówno realizacyjnym, jak i dramaturgicz­nym, wraz z charyzmatyczną po­stacią Szymona Majewskiego dały bankowi drugie życie” – komentuje Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny Ambasada Brand Communi­cations.

Jaką strategię przyjmie teraz PKO BP? W startującej 17 lutego kampanii banku nie zobaczymy żadnego celebryty, ale reklamy zostaną utrzymane w hu­morystycznej konwencji. Spoty mają nawiązywać do filmów Woody’ego Allena. Autorem nowej kampanii jest agencja reklamowa DDB Warszawa. (mw)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj