sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPKO BP z nowym dyrektorem marketingu. Tomasz Marszałł przechodzi do TVN Media

PKO BP z nowym dyrektorem marketingu. Tomasz Marszałł przechodzi do TVN Media

Nowym dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego od grudnia będzie Marta Konopka. Zastąpi Tomasza Marszałła, który przechodzi do Grupy TVN.

Tomasz Marszałł od grudnia rozpoczyna pracę w TVN Media, gdzie będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie całościowej strategii marketingu i komunikacji. Waldemar Ostrowski, szef departamentu marketingu, i Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu, rozstają się z firmą.

Marszałł z PKO Bankiem Polskim jest związany od 2010 roku i od tego czasu pełni funkcję dyrektora marketingu. Do jego obowiązków należały komunikacja produktowa, komunikacja marki, sponsoring oraz badania rynku. Wcześniej pracował m.in. w Allianz Bank Polska, TU Allianz Polska, Banku Pekao i Xelion. Doradcy Finansowi – Unicredit Group. Był również związany z VISTULA GROUP i W. Kruk. Ukończył studia na Wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Marta Konopka dotychczas pracowała w PKO jako dyrektor Biura Zarządzania Marką. Była odpowiedzialna za nadzór nad standardami identyfikacji wizerunkowej banku oraz prowadzenie projektów rebrandingu PKO Banku Polskiego, również w kontekście fuzji z Nordea Bank Polska. Zajmowała się także sponsoringiem i działalnością wizerunkową. Wcześniej pracowała w firmie Xelion Doradcy Finansowi należącej do Grupy UniCredit. Odpowiadała tam za marketing operacyjny oraz – jako dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów – za pozyskiwanie partnerów biznesowych w obszarze produktowym i budowanie relacji z klientami. W latach 1997–2004 była związana z Pekao SA. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Politechniki Warszawskiej. (mb)

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj