PKP Polskie Linie Kolejowe organizuje przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej. Działania w ramach akcji mają dotyczyć poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami. Kampania ma towarzyszyć projektowi PKP, w ramach którego planowana jest likwidacja wybranych przejazdów kolejowo-drogowych i budowa w tych miejscach nowych wiaduktów i przejść podziemnych.
Wybrana agencja ma zająć się przygotowaniem strategii komunikacji, a także realizacją działań takich jak opracowanie artykułu sponsorowanego lub reklamy prasowej i internetowej, organizacja konferencji prasowej, stworzenie materiałów multimedialnych, infografiki, wideoinfografiki, wizualizacji 3D, filmu promocyjnego oraz dokumentacji fotograficznej. Ponadto wybrana firma będzie odpowiadać za dostarczenie materiałów informacyjnych, wykonanie tablic zarówno reklamowych, jak i informacyjnych i pamiątkowych.
Zgłoszenia mogą wysyłać firmy, które w ostatnich trzech latach zrealizowały co najmniej dwie usługi z zakresu PR-u lub reklamy, których budżet wynosił minimum 350 tys. zł netto, a w ramach usług przygotowały artykuły sponsorowane lub reklamy prasowe i internetowe, infografikę, wideoinfografikę, profesjonalną sesję zdjęciową, materiały i film promocyjny, a także zorganizowały konferencję prasową i przeprowadziły kampanię outdoorową. Dodatkowo agencje muszą dysponować minimum jedną osobą, która ma odpowiednie doświadczenie zawodowe: kierującym zespołem, osobą ds. kreacji w zakresie copywritingu, fotografem, osobą odpowiedzialną za realizację materiałów filmowych, a także przynajmniej dwoma grafikami z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w agencji reklamowej lub redakcji.
PKP wymaga wniesienia wadium w wysokości 7,5 tys. zł. Planowany budżet kampanii to 615 tys. zł brutto.
Oferty można składać do 28 września 2021 roku do godziny 11:30. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty będą w 70 proc. cena i w 30 proc. czas realizacji projektu.
Ze szczegółami postępowania można zapoznać się na stronie. (ap)