Wiadomo już, która agencja będzie odpowiedzialna za organizację wydarzeń, promujących przebudowę i odtworzenie wrocławskiego Dworca Głównego. PKP S.A. wybrało agencję ARS Communication, której oferta opiewała na kwotę 238 tys. zł brutto.
Łącznie wpłynęło 5 ofert. Różnica cen pomiędzy najtańszą i najdroższą ofertą to aż 240 tys. zł. Najniższą cenę zaoferowała firma VariaMedia (184 tys. zł), najwyższą – Kaizen Way (424 tys. zł). Poza nimi oraz ARS Communication oferty złożyły także agencje Branzoo (359 tys. zł) i Kaktoos (220 tys. zł).
Zwycięzca przetargu zorganizuje projekcję filmów z udziałem Zbigniewa Cybulskiego oraz obrazów filmowych, których akcja rozgrywa się na wrocławskim dworcu, konkurs filmowy i konkurs wiedzy o dworcu, koncert, wystawę fotograficzną, a także opracuje i wdroży aplikację konkursową dla fanów wrocławskiego fanpage’a na Facebooku.
Oferty były oceniane według kryterium ceny (65 proc. pkt.) i zaproponowanych działań dodatkowych (35 proc.). (ks)