poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPłacenie blogerom nie zawsze opłacalne

Płacenie blogerom nie zawsze opłacalne

Czy płatna współpraca z blogerami opłaca się markom, które w ten sposób chcą się promować? Argumenty za i przeciw przedstawia serwis spinsucks.com.

Co przemawia za płatną współpracą? Blogerzy ciężko pracują nad poszerzeniem grona odbiorców, poświęcając swój prywatny czas. Nic dziwnego, że gdy w końcu blog staje się poczytny, autor chce zacząć zarabiać. Poza tym, połowa internautów podejmuje decyzje na podstawie rekomendacji blogerów. Więc wydanie pieniędzy na współpracę z nimi może w przyszłości dać dodatkowe dochody dla danej marki.

Przeciwstawne argumenty to przede wszystkim kwestia wiarygodności. Zwolennicy bezpłatnej współpracy z blogerami uważają, że nie opłaca się płacić za określone wzmianki. Nie wpłyną one na decyzje konsumentów, bo nie będą uznane za szczere. Zwłaszcza, że bloger musi oznaczyć materiał sponsorowany.

Można wreszcie stosować bardziej wyważoną taktykę. Jeśli, na przykład, firmie zależy o wzmiance albo recenzji danego produktu, można go po prostu przesłać do blogera. Jeśli mu się spodoba, wtedy opublikuje przychylną recenzję. (ks)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj