Firma Planet PR z początkiem lutego 2019 roku przypieczętowała proces poszerzania kompetencji rebrandingiem i repozycjonowaniem. Od teraz jako agencja konsultingowa Planet Partners ma specjalizować się w doradztwie komunikacyjnym, realizowaniu kampanii i zarządzaniu kryzysowym. Nowych klientów będzie poszukiwać głównie w sektorze innowacji, publicznym i B2B.
Projekty Planet Partners mają mieć swoje początki w dziale analizy danych, którym zarządza Anna Watza, Managing Partner. Dzięki przetwarzanym informacjom powstają audyty, raporty rynkowe i strategie komunikacyjne. W ramach bieżącej obsługi agencja organizuje też treningi medialne, wdraża kampanie oraz organizuje wydarzenia.
Planet Partners jest jednak wyspecjalizowana w zarządzaniu kryzysowym. Agencja oferuje działania prewencyjne, deklaruje szybkie reagowanie na zdarzenia i proponuje klientom „terapię pokryzysową”. Składają się na nią m.in. działania, które mają na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie, oraz rekomendacje zmian w procedurach, dzięki którym ryzyko przyszłych kryzysów ma zostać ograniczone.
Dopełnieniem zmiany z Planet PR w Planet Partners jest odświeżona identyfikacja wizualna i nowa strona internetowa.
Po lewej stronie znajduje się poprzednie logo agencji, po prawej – nowe
Planet Partners nadal pozostaje członkiem sieci agencji komunikacyjnych GlobalCOM Network. (mp)
Czytaj też: Big data i PR. Jak korzystać z analityki danych?