Zdaniem Adama Urbaniaka, lidera zielonogórskiej PO, obecny prezydent Zielonej Góry promuje nie tyle miasto, co samego siebie, a fakt, że w kampanii wyborczej chwalił się powstaniem w mieście nowego basenu, jest krzywdzący dla radnych – czytamy w wywiadzie dla zielonogórskiej Gazety Wyborczej.
Jak mówi cytowany przez gazetę Urbaniak, prezydent Janusz Kubicki dotychczas całkowicie zaniedbywał promocję gospodarczą Zielonej Góry na rzecz autoreklamy, która w kilku przypadkach odniosła odwrotny do zamierzonego skutek. Przypuszcza, że to właśnie z tego powodu przedsiębiorcy nie inwestują w mieście.
Lider zielonogórskiej PO twierdzi też że swoją kampanię wyborczą Kubicki oparł na inwestycji wizerunkowej, jaką było powstanie basenu zbudowanego de facto dzięki inicjatywie ogółu radnych PO, PiS i SLD. Urbaniak uważa też, że to w gruncie rzeczy nie sam basen, a powstała przy nim dzięki Platformie hala na 5 tys. miejsc stanowi prawdziwą chlubę Zielonej Góry. (iw)