Play ma nową agencję PR. Operator telekomunikacyjny należący do P4 wybrał w przetargu firmę Burson (wcześniej Hill and Knowlton).
Od sierpnia 2024 roku agencja wspiera Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Do zadań Burson należą: strategiczne doradztwo komunikacyjne, działania media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizacja wydarzeń specjalnych.
Z ramienia agencji za obsługę Play odpowiada zespół, w którym znaleźli się Michał Grzegorczyk (Account Director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska. Działania nadzoruje Magdalena Załubska-Król, dyrektorka praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).
Po stronie Play nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, wraz z zespołem.
Współpraca ma charakter długoterminowy.
Wcześniej (do końca czerwca 2024) za obsługę Play w zakresie public relations odpowiadało MSL. (mb)