W kwietniu 2025 roku Płodni powiadomili o dołączeniu do grona klientów agencji SoftServe, dostawcy usług z zakresu doradztwa IT i transformacji cyfrowej. Współpraca obejmuje realizację działań employerbrandingowych i komunikacyjnych w obszarze social mediów, public relations i digitalu na polskim rynku.
Do zadań agencji od lutego 2025 roku należało wypracowanie strategii komunikacji firmy w mediach społecznościowych, a także w obszarze public relations. Obecnie Płodni są odpowiedzialni zarówno za tworzenie contentu i moderację, jak i planowanie, realizację i optymalizację płatnych kampanii w social mediach. Aktywności te obejmują platformy Mety, w tym Facebooka i Instagrama, LinkedIna oraz TikToka. Ponadto, zespół agencji realizuje dla SoftServe Poland również działania PR, w tym m.in. odpowiada za kontakty z mediami.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie ujawniają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)