piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPo co Burson sonduje rynek?

Po co Burson sonduje rynek?

Puls Biznesu donosi, że Burson, jedna z największych międzynarodowych agencji PR rozmawia z polskimi agencjami o współpracy”. Jak dowiedziała się gazeta, do rozmów zaproszono On Board PR i Multi Communications. Jednak o wspomnianych negocjacjach nic nie wiedzą dotychczasowi przedstawiciele Bursona w Polsce: Mmd Corporate Public Affairs&Public Relations oraz CEC Groverment Relations.

Paulo Cordasco, global director firmy Burson w rozmowie z Pulsem Biznesu oświadczył, że jeszcze nie zapadła decyzja czy chce on zwiększyć zaangażowanie jego agencji w Polsce. „Jesteśmy w początkowej fazie sprawdzania rynku”, dodaje Cordasco. Puls Biznesu dowiedział się jednak, że agencja rozważa parę scenariuszy. „Albo firma kupi agencję w Polsce, albo zmieni dotychczasowego partnera”. Odbyło się już kilka spotkań z ewentualnymi polskimi partnerami, czytamy w artykule. Do wstępnych negocjacji z Bursonem przyznaje się Norbert Kilen z On Board PR, a przedstawiciele Multi Communications nie potwierdzają i nie zaprzeczają, że odbyli spotkanie z zagraniczną agencją.

Burson-Marsteller w 2001 wycofał się z działalności na polskim rynku, z braku szans „na duży wzrost w najbliższej przyszłości”, argumentował ówczesny dyrektor agencji Alan BanderMolen. „Może teraz te szanse się pojawiły”, podsumowuje autor artykułu. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj