4 stycznia firma PLL LOT ogłosiła konkurs na usługi agencji PR-owskiej. Do konkursu i przedstawienia ofert zaproszono 11 agencji. Biuro prasowe LOT-u nie podaje jednak informacji, o jakie firmy chodzi.
Nie jest to pierwsza sytuacja, kiedy PLL LOT decyduje się powierzyć część obowiązków związanych z działaniami PR-owskimi agencji. Jakub Mielniczuk z biura prasowego LOT-u poinformował redakcję, że wcześniej firma współpracowała już z PR-owcami z różnych agencji, ale nie na stałe. Tym razem sytuacja jest inna, ponieważ rok 2008 ma być dla przewoźnika przełomowy: LOT planuje wejście na giełdę, otwarcie nowych połączeń lotniczych oraz powiększenie floty samolotów.
Na pytanie, jakie obowiązki przejmie wyłoniona w konkursie agencja Mielniczuk odpowiada, że jest jeszcze za wcześnie żeby o tym mówić. „Z agencją PR chcemy współpracować w kwestiach strategicznych”, dodaje.
Jednocześnie przedstawiciel PLL LOT zaprzeczył jakoby rozpisanie konkursu na obsługę agencyjną było związane z doniesieniami prasy z 2007 o wizerunkowym kryzysie firmy. (ał)