Poczta Polska zdecydowała się zainwestować w gastronomię – podają wiadomoscihandlowe.pl. Czytamy, że w jednej z warszawskich placówek pojawił się kącik kawowy, gdzie w automacie można kupić m.in. cappuccino, gorącą czekoladę oraz ciepłe mleko.
Jak informuje źródło, akcja powstała we współpracy z koncernem paliwowym Orlen, w przyszłości ma rozszerzyć się na kolejne placówki pocztowe.
Władze Poczty Polskiej zastanawiają się również na poszerzeniem oferty gastronomicznej – miałyby się w niej znaleźć herbaty i przekąski typu „food-to-go” jak np. kanapki – dodają wiadomoscihandlowe.pl. Czytamy, że inwestycja w gastronomię ma być sposobem na poprawę wizerunku firmy.
W wypowiedzi udzielonej źródłu przedstawiciele spółki tłumaczyli, że chcą, aby Poczta Polska przestała kojarzyć się z kolejkami i stała się przyjemnym miejscem dla klientów. Zaznaczyli jednak, że swoją ofertą gastronomiczną nie chcą konkurować z potentatami na tym rynku. (ak)