Pod koniec marca 2019 roku Poczta Polska rozpoczęła kampanię reklamową, która ma promować towary dostępne w placówkach pocztowych (m.in. gry, książki, upominki czy słodycze). Media zwróciły jednak uwagę na spot, którym dostawca przesyłek promuje swoje dodatkowe usługi.
Film, który ukazał się na początku kwietnia 2019 roku na kanale youtubowym Poczty, jest krytykowany za swoją treść – czytamy m.in. na next.gazeta.pl. Widać na nim łąkę w słoneczny dzień. W tle natomiast słychać zawierającą gry językowe rozmowę lektorek na temat produktów dostępnych w placówkach. Przedmioty, które można kupić, ilustrowane są grafikami wyświetlanymi na poziomym, czarnym pasie pod ujęciem łąki.
Pod materiałem można znaleźć kilkaset krytycznych komentarzy – zauważa źródło. Internauci często wskazywali, że reklama wygląda jak z poprzedniego tysiąclecia. Inny pisali, żej eśli to żart na prima aprillis, to Poczta się spóźniła.
Sama kampania nie została szerzej opisana. Prezentujący ją tweet został też usunięty z oficjalnego profilu Poczty. Do czasu publikacji tej wiadomości biuro prasowe firmy nie odpowiedziało na pytania o to, kto jest grupą docelową działań reklamowych, w jakich kanałach dodatkowe usługi będą jeszcze promowane, a także kto odpowiada za przygotowanie wspomnianego spotu. (mp)