sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPoczta wybrała agencję od mediów społecznościowych

Poczta wybrała agencję od mediów społecznościowych

Poczta Polska rozstrzygnęła przetarg na doradztwo w zarządzaniu kanałami komunikacji internetowej. Zgłoszono 15 ofert, najwyżej oceniono tę złożoną przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants (GGC).

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w zarządzaniu serwisem internetowym Poczty, kontem na Facebooku, YouTubie, Blipie oraz przy tworzeniu aplikacji i zakładek na firmowej stronie www. Umowa będzie obowiązywała do końca tego roku. Przetarg rozstrzygnięto 1,5 miesiąca po przeprowadzeniu rebrandingu i wprowadzeniu nowego serwisu internetowego Poczty Polskiej.

Przy wyborze ofert stosowano jedynie kryterium ceny. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj