piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPodkarpacie promuje się hasłem „Będziesz pod wrażeniem”

Podkarpacie promuje się hasłem „Będziesz pod wrażeniem”

Województwo podkarpackie rozpoczęło kampanię informacyjno-promocyjną, poświęconą walorom turystyczno-gospodarczym regionu. Działania prowadzone są pod hasłem „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”.

Ogólnopolska akcja ma zaprezentować region zarówno turystom, jak i potencjalnym inwestorom. Działania mają na celu zbudowanie wśród odbiorców przekonania, że „województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, gdzie gospodarka działa w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem”. Region promowany będzie jako wybierający ekologiczne i innowacyjne technologie, będący „najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku”.

Kampania ma zachęcić do skorzystania z oferty turystycznej, inwestycyjnej, gospodarczej, edukacyjnej i kulturalnej Podkarpacia. Jak informują organizatorzy, działania promocyjne wpisują się w trend „turystyki wrażeń”.

„Esencją kampanii są komunikaty przefiltrowane przez ludzkie emocje i indywidualny odbiór danego miejsca, tworzące serie unikatowych doświadczeń. Nawiązuje do niej hasło kampanii, czyli bazująca na nazwie województwa obietnica »Będziesz pod wrażeniem«” – czytamy w komunikacie. Również w spotach ukazano „indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów”.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich mediach (telewizji i radiu) oraz w internecie (w formie reklam display, artykułów natywnych, a także na YouTubie). Komunikaty promujące kampanię pojawią się też na nośnikach outdoorowych oraz w formie artykułów w prasie o tematyce turystycznej, biznesowej oraz lifestyle’owej.

Kampania jest podzielona na trzy części. Pierwszy etap rozpoczął się w drugiej połowie października 2020 roku i potrwa do połowy grudnia, drugi zaplanowano na luty i marzec 2021, a trzeci – maj i czerwiec. Emisja spotów w telewizji rozpoczęła się 1 grudnia 2020 roku. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest krakowska agencja reklamowa MDI Group. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj