wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPodstawy mediów społecznościowych

Podstawy mediów społecznościowych

W serwisie socialmediatoday.com możemy przeczytać o uniwersalnych poradach dla użytkowników mediów społecznościowych.

Autorka artykułu namawia, aby zacząć korzystać z StumbleUpon, to jest świetny sposób na promowanie swoich treści. W świecie mediów społecznościowych łatwiej poruszać się dzięki programom służącym do planowania. Dzięki nim można zapanować nad terminami publikacji rozmaitych postów w mediach społecznościowych. Przydatne są także narzędzia analityczne. Dzięki nim dowiesz się, jaki rodzaj aktywności w mediach społecznościowych przynosi najlepszy efekt.

Nie warto natomiast wysyłać automatycznie prywatnych wiadomości. Jak zaznacza autorka, oczywiście nie da się wysyłać personalizowanych informacji do wszystkich. Jednak trzeba tak robić choćby w przypadku osób z tej samej branży. Same posty zamieszczane w serwisach powinny być tworzone pod kątem struktury demograficznej naszych fanów czy osób śledzących wpisy na Twitterze. Jednak w przypadku działalności w sieci nie liczy się tylko to, co w niej robimy. Warto wybrać się także na spotkania czy konferencje dotyczące mediów społecznościowych, lub brać udział w chatach. Warto także nawiązywać relacje z autorami komentarzy do naszych postów czy artykułów na blogach. Zwłaszcza tych, którzy udostępniają nasz materiał w innych serwisach.

Warto także pomyśleć o zaktualizowaniu własnego profilu na LinkedIn. Nawet w sytuacji, gdy jesteśmy zadowoleni i nie mamy zamiaru jej zmieniać. Dzięki temu inni będą wiedzieć, kim jesteś i jakie są twoje zainteresowania. Dobrze także brać udział w dyskusjach na forach internetowych i odpowiadać na pytania użytkowników. Dzięki temu pokazujemy, że nie tylko wiemy, ale także chcemy tą wiedzą dzielić się z innymi. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj